sobota, 26 stycznia 2013

Szukaj pasji wszędzie: the incredible hulk, czyli szukaj w zazdrości!


Czytałam sobie ostatnio na Psychology Today jak znaleźć pasję, i bardzo fajny pomysł mi podsunęli. Chodzi o spojrzenie na nasze bardziej zielone oblicze... Kojarzycie zielonego potwora, wielką zmorę wielu ludzi czyli... ZAZDROŚĆ? 


Według artykułu, który przeczytałam, warto się przyjrzeć temu, czego zazdrościmy innym - to może nam podpowiedzieć, jakiego życia pragniemy, oraz co nas pasjonuje. 
hulk
Tak sobie myślę- to ma całkiem spory sens. Przecież zazdrościmy ludziom sposobu na życie, często nawet pracy, kiedy indziej po prostu możliwości. Czego więc zazdroszczę ja?

1) wolnych weekendów i świąt! 
2) gdy ktoś nie pracuje nawet całych 8h, bo ważne jest by zrobił co ma zrobić a nie to ile siedzi w biurze
3) kiedy kogoś ze znajomych publikują, czytają, chwalą za to co napisał/zrobił
4) podróży wszelakich, zawsze i wszędzie
5) aktywnego lajfstajla, robienia miliona rzeczy naraz
6) pracy w której nie trzeba rozmawiać z ludźmi ciągle
7) gdy kogoś stać na oszczędzanie, inwestycje i kolację poza domem

Hmm... tak patrzę na te swoje najważniejsze punkty zapalne, które wyzwalają we mnie hulka (plus the green, minus the muscle) i coś mi się widzi, że ta moja pasja to zdecydowanie coś związanego albo z pisaniem, albo z publikowaniem różnych rzeczy, jest to też podróż i próbowanie nieznanego. Styczeń dobiega końca a my jesteśmy chyba coraz bliżej! 


0 ludzików powiedziało co myśli:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes