czwartek, 10 stycznia 2013

Szukanie pasji: Szukaj jej wszędzie! (2)

Dziś szukałam pasji w miejscu, w którym spędzam najwięcej czasu. Tak, tak, zaszalałam i szukałam pasji w PRACY. Zadanie prawdziwie BO JO WE (harować i fantazjować) ale powiodło się. Tak sobie wykonywałam swoje obowiązki i myślałam intensywnie co mi się w mojej pracy podoba, a co mi się nie podoba wcale. 

1. Ważne w pracy są jej godziny. 
Nie lubię czasem mojej pracy, bo trzeba chodzić w weekendy, i wolne ma się np. w środę, kiedy nikt absolutnie nikt normalny nie da się wyciągnąć na przygodę. Nie lubię też pracy popołudniami, oraz w nocy. Myślę sobie, że dużo innych negatywów byłoby znośnych, gdyby właśnie pracować w godzinach bardziej zgodnych ze swoim biologicznym zegarem. Ja pracuję lepiej o poranku. Nawet takim dzikim poranku (5.30 moja ulubiona zmiana)

2. Jaki kontakt z przełożonymi jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni?
Lubię moich szefów, bo można im mówić po imieniu, bo są bardzo ludzcy i w naprawdę wielu przypadkach (gdy tylko mogą) idą na rękę. Myślę, że nie chodziłabym do pracy z chęcią, gdyby przełożony był bezlitosny i uporczywy. Myślę, że w pracy moich marzeń albo szefa nie ma (:D) albo jest to znajomy, dobry kolega itd. 

3. Co robisz cały dzień?
Nie lubię w mojej pracy tego, że czasem robi się jedno i to samo i nie opuszcza się przestrzeni swojego boksu. Myślę, że potrzebuję jednak ruchu, zmiany otoczenia, potrzebami wychodzić i pracować nad różnorodnymi rzeczami.

4. Czy lubisz pracować z ludźmi?
No ja średnio. To znaczy- bardzo bardzo lubię mój zespół, sąsiadów z boksu mam po prostu jednorazowo idealnych, ale nie przepadam za kontaktami z klientami. Lubię sobie robić swoje, dochodzić do rzeczy, ale kontakt z ludziem, który czegoś ode mnie chce jest... męczący. 

5. Czy lubisz pracę na komputerze?
No ja lubię, ale te 8h non stop czasami wysysa ze mnie wszystkie soki. Zdecydowanie muszę mieć pracę marzeń z mniejszą ilością gapienia się w monitor. 

6. Ile chcesz zarabiać. 
W moim wypadku- więcej. 

Sześć takich prawd udało mi się podczas jednej "szychty" odkryć. I powiem Wam, że dobrze sobie zrobić taki rachunek sumienia. No bo jeśli nie jesteśmy do końca zadowoleni z naszej pracy, to warto się zastanowić dlaczego. NA STÓWĘ są tam rzeczy, które są dla nas fajne. Rozpoznaj je, żeby wiedzieć, co możesz robić. Zauważ też, co Cię wkurza i czego robić nie możesz. Takie najważniejsze obszary zostały tutaj zasugerowane- czas, ludzie, przełożeni, czynności, warunki, zapłata. Wymyśl swoje! 
Szukania pasji dzień drugi- bardzo udany! 


http://www.sxc.hu/photo/1289291

0 ludzików powiedziało co myśli:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes