czwartek, 17 stycznia 2013

szukanie pasji: szukaj jej wszędzie! (4) szukaj u znajomych!

Dziś będzie o tym, jak wczoraj mnie pasja znalazła na wieczorku ploteczek o przyjaciółki. D. jest bez wątpienia osobą pełną pasji. Kocha fotografię, jak tylko skończyła nasze wspólne studia od razu zapisała się na kolejne, właśnie z tej swojej wymarzonej dziedziny (jednocześnie hardcorowo zapieprzając na etacie pn-pt). No i wczoraj dorwałam się do jej kompa, na którym znalazłam milion folderów ze zdjęciami. I wiecie co, to naprawdę widać, kiedy ktoś kocha to co robi.

http://www.sxc.hu/photo/1066564
Każde zdjęcie (nawet znienawidzone przeze mnie zwierza różnej maści) było pełne życia. Takie, że patrzysz, i chcesz tam być! Takie, że czujesz, że ten kto to robił, naprawdę poświęca zdjęciom dużo czasu i kocha je robić. It makes all the difference. Wkrótce potem, D. zaczęła mi opowiadać o swoich zajęciach, o tym czego się uczy i co na nich robi. Oczy zaczęły jej błyszczeć a uśmiech rozświetlił pół oblicza. Zaczęła mi pokazywać kolejne zdjęcia. I powiem Wam słuchałam jej i słuchałam i jakieś takie niewidzialne cząsteczki pasji i zaangażowania zaczęły się przebijać do mojej głowy (która cały dzień bolała wprost okrutnie)


Zaraz w mojej głowie zaczęły się pojawiać pomysły na projekty- jak zrobić tak, żeby połączyć swoje siły z jej i zrobić coś niesłychanie fajnego?

Pasja naszych znajomych to bardzo fajny punkt zapalny do odnajdywania tego, co nasz interesuje. Jeśli macie kogoś z pasją, zacznijcie go wypytywać o to co robi, niech pokaże Wam coś z tego, czym się interesuje. Potem pomyślcie, czy chcielibyście (czy można) połączyć to co Wy robicie(lubicie robić - umiecie robić) z tym co robią Wasi przyjaciele.

Możecie się zaskoczyć!

0 ludzików powiedziało co myśli:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Themes